Onze diensten

Service tijdens de huur

Gedurende de huurperiode van onze machines kunt u tijdens de kantooruren rekenen op onze servicemedewerkers. U kunt bij hen terecht voor gebruikersproblemen en storingen. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 02 558 26 00 of via e-mail op support@ricoh.be.

Standaard dienstverlening

De prijs omvat een ‘standaard’ dienstverlening. Dit houdt onder andere in:

  • Service tijdens kantooruren
  • 8 uur gemiddelde responsetijd
  • Levering en installatie tijdens kantooruren op een éénvoudig toegankelijk gelijksvloers. Dit geldt ook voor het ophalen van machines, na afloop van het huurcontract
  • Groene knopinstructie voor de gehuurde machines
  • Installatie gehuurde machines 3 werkdagen na goedkeuring van de aanvraag
  • Kopieerfunctie is altijd inbegrepen
  • Een print- en scanmodule is geïnstalleerd op copiers/MFP, maar niet geconnecteerd

Optioneel kunnen gehuurde machines in een standaardnetwerkomgeving (bv. Windows) geconnecteerd worden. Als u voor deze optie kiest, wordt ook de print- en scanfunctie van gehuurde copiers/MFP’s geactiveerd. Desgewenst kan ook Ricoh-papier besteld worden.

Specifieke vragen

Voor extra dienstverlening (bv. tijdens het weekend of avonduren, korte responsetijden, enz.) of voor speciale eisen aan de gehuurde machine kunt u contact opnemen met de dienst verantwoordelijk voor ShortRent op het nummer 02 558 25 58 of via e-mail shortrent@ricoh.be

Interesse ? Contacteer ons