Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Onze diensten
Service tijdens de huur
Gedurende de huurperiode van onze machines kunt u tijdens de kantooruren rekenen op onze servicemedewerkers. U kunt bij hen terecht voor gebruikersproblemen en storingen. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 02 558 26 00 of via e-mail op support@ricoh.be.
Standaard dienstverlening
De prijs omvat een ‘standaard’ dienstverlening. Dit houdt onder andere in:
- Service tijdens kantooruren
- 8 uur gemiddelde responsetijd
- Levering en installatie tijdens kantooruren op een éénvoudig toegankelijk gelijksvloers. Dit geldt ook voor het ophalen van machines, na afloop van het huurcontract
- Groene knopinstructie voor de gehuurde machines
- Installatie gehuurde machines 3 werkdagen na goedkeuring van de aanvraag
- Kopieerfunctie is altijd inbegrepen
- Een print- en scanmodule is geïnstalleerd op copiers/MFP, maar niet geconnecteerd
Optioneel kunnen gehuurde machines in een standaardnetwerkomgeving (bv. Windows) geconnecteerd worden. Als u voor deze optie kiest, wordt ook de print- en scanfunctie van gehuurde copiers/MFP’s geactiveerd. Desgewenst kan ook Ricoh-papier besteld worden.
Specifieke vragen
Voor extra dienstverlening (bv. tijdens het weekend of avonduren, korte responsetijden, enz.) of voor speciale eisen aan de gehuurde machine kunt u contact opnemen met de dienst verantwoordelijk voor ShortRent op het nummer 02 558 25 58 of via e-mail shortrent@ricoh.be
Interesse ? Contacteer ons